Tilbud

4 dage på Jamaica – en personlig historie om ægte kærlighed…

(5 kundeanmeldelser)

kr. 100,00

Paperback: kærlighedsroman “4 dage på Jamaica” skrevet af Katrine Bruun

4 dage på Jamaica er baseret på en sand beretning om mødet med kærligheden. Om den ægte kærlighed, som aldrig dør, aldrig bliver gammel, og altid brænder. Vi følger hovedpersonen Kaya, som er på ferie i Florida for at besøge sin veninde Claire. Her møder hun en mand, der slår benene væk under hende. Den stormende forelskelse ændrer hendes liv, og hun beslutter sig for at følge sit hjerte.Hun sælger alt hvad hun ejer, siger sit job op, og forlader Danmark for at starte et nyt liv i Miami.

4 dage på Jamaica er en anderledes kærlighedshistorie med forviklinger, knuste hjerter, utroskab og den ægte kærlighed, mellem Twin Flames. Men det er også en historie om at miste sig selv og finde sig selv, ved at lære at elske sig selv. For hvordan føles det, når du møder din Twin Flame (tvillingesjæl), og finder ud af at alle veje ville have ført jer sammen før eller senere…

Udgivelsesdato: 03-11-2021,

ISBN13: 9788797331804

Vægt: 534 g, Dybde: 22 mm, Bredde: 140 mm, Højde: 220 mm,

Udgave: 1, Originalsprog: Dansk

97 på lager

Varenummer (SKU): 9788797331804 Kategori:

Beskrivelse

Signeret kopi – med en personlig hilsen fra forfatteren. Den perfekte gave til din teenager, unge mennesker nysgerrige på kærlighed og personlig udvikling.

4 dage på Jamaica er baseret på en sand beretning om mødet med kærligheden.

Om den ægte kærlighed, som aldrig dør, aldrig bliver gammel, og altid brænder.

Vi følger hovedpersonen Kaya, som er på ferie i Florida for at besøge sin veninde Claire. Her møder hun en mand, der slår benene væk under hende. Den stormende forelskelse ændrer hendes liv, og hun beslutter sig for at følge sit hjerte.Hun sælger alt hvad hun ejer, siger sit job op, og forlader Danmark for at starte et nyt liv i Miami.

5 anmeldelser af 4 dage på Jamaica – en personlig historie om ægte kærlighed…

1. Mulles Bogblog

Anmeldelse fra Mulles Bogblog (5 ud af 6 hjerter)

4 dage på Jamaica er en anderledes kærlighedshistorie med forviklinger, knuste hjerter, utroskab og den ægte kærlighed, mellem Twin Flames. Men det er også en historie om at miste sig selv og finde sig selv, ved at lære at elske sig selv.For hvordan føles det, når du møder din Twin Flame (tvillingesjæl), og finder ud af at alle veje ville have ført jer sammen før eller senere…

Vurdering:
    Jeg blev nysgerrig på forsiden, som er det første som springer mig i øjnene, som er et billede af Kaya og hendes forsmået soulmate. Billedet kunne sagtens være malet og det giver virkelig noget allerede der. Jeg kunne virkelig godt lide den dybde som forfatteren har skrevet ind i hovedpersonen. Der var nogle steder, hvor det var lidt langtrukken, men det generede mig ikke.

Jeg giver 5 hjerter ud af 6 hjerter, jeg fik en okay læseoplevelse og blev mere og mere nysgerrig på forfatteren og bogen tager nogle emner op, som giver stof til eftertanke og meget reflektion. Jeg håber at der kommer mere fra forfatteren.

2. Kreative Pips

Bogen er skrevet i et let sprog, som gjorde at jeg hurtigt blev fanget af historien. Samtidig er det en ren historie, hvor man følger Kayas oplevelser med kærligheden og ikke en masse side- eller bihistorier. Det gjorde, at det er en bog, som er nem at læse, for der er en rød tråd igennem hele bogen. På trods af skuffelser og knuste hjerter følger man i historien med i Kayas jagt på det store kærlighed, som flere gange tager hende over Atlanterhavet.

I anden del blev jeg lidt bange for at det ville blive alt for hokus pokus med det spirituelle, men sådan var det slet ikke. Det var hverken belærende eller påduttende. Det var “bare” Kayas søgen efter forståelse og nysgerrighed, der ledte hende til det spirituelle. Bogen er en varm og skøn kærlighedsfortælling. Den rammer lige ned i nogle af de tanker og følelser jeg selv har haft i min jagt på kærligheden.

Jeg kan varmt anbefale at læse bogen, som også runder det at miste og genfinde sig selv i de mange hjertesorger.

KREATIVE PIPS – bogblogger

3. Kirsa Thorup

Fængslende og letlæselig… sikke nogen dramaer.

Anmeldt af Kirsa Thorup

4. Lone C

En hjertevarm bog, der tager læseren med på en rejse i en kvindes liv. Man græder og glædes med Kaya, og bliver helt forpustet undervejs, af de mange prøvelser hun går igennem. En hudløs og ærlig fortælling, om relationer og kærlighed, der aldrig dør. Og om endelig, at finde ind til ens indre, elske sig selv og leve sit sjæle kald. Katrine skriver med en ømhed, som er indlevende og som rammer rent.

Anmeldt af Lone C

5. Charlotte A

En fantastisk fortælling om en kvinde der følger sit hjerte gang på gang, også selvom hun til tider oplever skuffelser og nederlag. Man bliver hurtigt fanget af Kaya’s oplevelser med kærligheden, og de valg hun træffer.

Anden del af bogen er lidt anderledes end første del, da Kaya undervejs bliver mere og mere bevidst om betydningen af det spirituelle i hendes relationer. En virkelig god historie – om man er spirituel eller ej!

Anmeldt af Charlotte A

Tilføj en anmeldelse af varen

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *